سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب من

افزایش ورودی گوگل یکی از مهمترین راهکارهایی است که هر مدیر سایتی باید به آن اهمیت دهد.

 در واقع اگر شما مدیر و یا وب مستر هر کسب و کار آنلاینی هستید باید در صدد افزایش ورودی گوگل خود باشید.

سایت تخصصی بازدید یار یکی از تخصصی ترین سایت ها در زمینه ی افزایش ورودی گوگل است که آماده ارائه ی خدمات به شما می باشد .

تفاوتی ندارد چه خدمات و محصولاتی را در سایت قرار می دهید، در هر صورت باید به فکر افزایش ورودی گوگل تان باشید.

 کاملا مشخص است که آمار بازدید هر سایتی جزئی از دارایی آن است  .

هر چقدر که سایت تان از هر نظری بهترین باشد تا هنگامی که نتوانید آمار بازدید واقعی دریافت کنید بی فایده است و هیچ بهره ای به شما نخواهد داشت.

علت اصلی خیلی از کسب و کارهای آنلاینی که موفق نمی شوند، نداشتن آمار بازدید کافی است.

 همین حالا سایت هایی هستند که از هر نظری با کیفیت می باشند، اما مسئله اصلی آن ها دیده شدن است.

در واقع دارندگان این سایت ها در افزایش ورودی گوگل ناتوان می باشند و نمی توانند هر روز آمار بازدید طبیعی و واقعی و همچنین هدفمندی را به سایت خود هدایت کنند.

انتشار محتوای مخصوص روی سایت

راه‌اندزای بلاگ، برگزاری دوره رایگان، انتشار فایل های ارائه، برگزاری وبینار و انتشار دیگر محتوای مرتبط در سایت کمک زیادی به شما خواهد کرد.

در صورتی که بتوانید طبق برنامه پیش بروید و محتوای خود را به صورت اختصاصی منتشر کنید، کاربران دلیلی برای بازگشت به سایت تان خواهند داشت.

 آزمون برگزار کنید و برندگان را معرفی کنید

آزمون ها یکی از تاثیرگذارترین کارهای تولید سرنخ هستند که در بازاریابی محتوا بسیار کاربرد دارند.

 میزان تبدیل آزمون ها و مسابقات سوال و جواب خیلی بالاست و نه‌تنها می توانید از ایمیل های به دست آمده برای ایمیل بازاریابی استفاده کنید، بلکه اطلاعات خوبی از پاسخ های کاربران به دست می آید.

اما در صورتی که بخواهیم در باره افزایش ورودی گوگل صحبت کنیم، باید بگوییم کاربران نه‌تنها زمان خوبی برای شرکت در آزمون مورد نظر صرف می کنند، بلکه نتایج را توسط شبکه های اجتماعی یا هر پلتفرم دیگری به اشتراک می گذارند و باعث می شوند بازدید سایت تان افزایش پیدا کند.

افزودن محتوا یا محصول روی سایت هر روزه

از آنجایی که یکی از پارامترهای مهم گوگل برای رنگینک میزان تازه‌ بودن محتواست، پس آپدیت دائمی محتوای سایت هر روزه می تواند خیلی مفید باشد.

این کار نه‌تنها برای سئو خیلی خوب است، بلکه دلیلی برای بازگشت و بازدید دوباره کاربران از سایت خواهد بود. در صورتی که آنها بدانند که هر روز مطلب و محصول جدیدی برای کشف کردن در سایت تان هست، بیشتر ترغیب می شوند که هر روز به سایت ‌تان سر بزنند.

 پادکست تولید کنید

این روزها بازار پادکست در ایران نیز خیلی بهتر از گذشته شده است و شاهد پادکست های حرفه‌ای و جذابی هستم.

 پادکست ها می توانند کاربران زیادی داشته باشند و در نتیجه این کاربران برای حمایت از شما و شنیدن پادکست های‌تان به صورت ناخودآگاه بازدید سایت تان را بالا می برند.

پادکست برند شما را تبلیغ می کند. ممکن است کاربران ابتدا شما را توسط پادکست های‌تان بشناسند و بعد به سایت تان مراجعه کنند.

با پادکست با مشتری ارتباط برقرار می کنید.

 شما می توانند توسط محتوای پادکست خود برای مشتریان‌تان ایجاد ارزش افزوده کنید.

ضمن اینکه می توانید با ارائه محتوای تعاملی و جذاب کاری کنید که تجربه لذت‌قسمتی از برند شما داشته باشند.

سئو سایت تان را بهبود دهید.

 این روزها پادکست در بهبود سئو نقش زیادی دارد و چون کدهای صوتی شما در سایت جاسازی می شود فرصت خوبی برای بهبود وضعیت سئو خواهید داشت.

انتشار محتوا در بسترهای ویدیویی

محتوای ویدیویی را باید بهترین نوع محتوا برای تعامل با کاربران بدانیم.

از این رو تلاش کنید برخی از محتواهای خود را به صورت ویدیویی بسازید و برای بالابردن بازدید سایت آنها را در پلتفرم های رایگانی چون آپارات، یوتیوب، تماشا و… منتشر کنید.

 در صورتی که بتوانید حداقل هفته‌ای یک ویدیو منتشر کنید، ترافیک سایت‌تان افزایش خوبی خواهد داشت.

از امکان پست مهمان کمک بگیرید

در صورتی که این امکان را دارید که دیگران بتوانند برای شما مطلب بفرستند یا محتوای خود را روی سایت تان منتشر کنند، حتما از این ظرفیت استفاده کنید.

 پست مهمان دو ویژگی خیلی خوب دارد؛ یکی اینکه شما می توانید برخی از پست های‌تان را به صورت مهمان در بسترها و سایت های پرمخاطب منتشر کنید و دوم اینکه دیگران می توانند از سایت تان برای انتشار پست مهمان استفاده کنند.

این کار نه‌تنها باعث افزایش ورودی گوگل می شود، بلکه میزان تعامل و مشارکت کاربران را نیز بالاتر می برد. البته باید حواستان باشد که قوانین پست مهمان را به‌درستی مراعات کنید.

 در این صورت به خوبی می توانید از ظرفیت بک لینک برای بالابردن بازدید سایت خود استفاده کنید.

نوشتن در بسترهای رایگان

یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که محتوایی را بنویسید و روی پلتفرم های رایگان انتشار محتوا نظیر ویرگول، مدیوم یا لینکدین منتشر کنید.

 این کار به شما کمک می کند تا بتوانید برای سایت خودتان بک لینک بسازید یا اینکه از کاربران بخواهید مطالب تکمیلی و جذاب‌تر را در سایت‌تان دنبال کنند.

لینکدین را به یاد داشته باشید

شاید برخی تصور کنند لینکدین فقط شبکه اجتماعی متخصصین است و بیشتر برای بازاریابی B2B به درد می خورد، اما در واقع لینکدین یکی از بهترین بسترهای نشر رایگان محتوا و دریافت ترافیک برای سایت است.

 شما می توانید با انتشار محتوای جذاب در لینکدین برای سایت یا فروشگاه اینترنتی خود ترافیک بیشتری جذب کنید.

قدرت شبکه های اجتماعی را جدی بگیرید

یکی از اصلی ترین کارهایی که برای افزایش ورودی گوگل می توانید انجام دهید استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و نرم افزار های پیام ‌رسان است.

 شما می توانید با در نظر گرفتن قوانین هر پلتفرم لینک سایت یا پست های خود را قرار دهید و از این طریق بازدید طبیعی و رایگان بیشتری جذب کنید.

در صورتی که فروشگاه اینترنتی داشته باشید نیز می توانید با کمک بازاریابی محتوایی محصول خود را تبلیغ کرده و در نهایت با کمک لینک موردنظر کاربران را به سمت صفحه محصول و خرید آن هدایت کنید.

افزودن دکمه اشتراک ‌گذاری در شبکه های اجتماعی

افزودن دکمه به اشتراک‌گذاری در شبکه های اجتماعی در کنار پست های بلاگ، صفحه محصولات، تصاویر و دیگر محتوای سایت به کاربران کمک می کند تا خیلی ساده بتوانند محتوای شما را همراه با لینک آن به اشتراک بگذارند.

 همین کار در افزایش ورودی گوگل تان نقش مهمی دارد؛ چراکه دیگران نیز روی آن لینک کلیک کرده و وارد سایت‌تان می شوند.

شرکت در گروه ها و انجمن ها

حضور در گروه های و انجمن های تخصصی آنلاین نیز روشی دیگر برای افزایش ورودی گوگل است.

در این روش شما ضمن شرکت کردن در بحث های شکل‌گرفته، هر جایی که لازم باشد می توانید لینک محتوای سایت خود را ارسال کنید تا دیگران بتوانند از آنها استفاده کنند.

محتوای خوشه ‌ای اهمیت زیادی دارد

محتوای خوشه ‌ای یا کلاستر نقش زیادی در افزایش ورودی گوگل دارد.

در این نوع محتوا شما یک عبارت کلیدی اصلی انتخاب کرده و محتوایی را پیرامون آن انتشار می دهید.

بعد محتوای اصلی را به عنوان ستون درنظر گرفته و مرتبط با آن چند محتوای دیگر تولید می کنید.

در این روش نه‌تنها تعداد مطالب انتشار یافته شما افزایش پیدا می کند، بلکه داده های زیادی در اختیار کاربران قرار می گیرد و از سوی دیگر به خوبی می توانید بین مطالب لینک‌ سازی حرفه‌ای انجام دهید.