سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب من

دانشگاه لومونوسوف

دانشگاه لومونسوف مسکو (MSU؛ روسی: ?????????? ??????????????? ??????????? ????? ?. ?. ??????????، ????? ?????????? ???) ، یک دانشگاه پژوهشی مختلط و عمومی است که در مسکو، روسیه میباشد . دانشگاه لومونسوف در 25 ژانویه 1755 توسط میخائیل لومونسوف تاسیس شد .MSU بعد از لومونسوف در سال 1940 تغییر نام داد و سپس به عنوان دانشگاه لومونسوف شناخته شد .این دانشگاه دارای بلندترین ساختمان آموزشی در جهان است. سرپرست فعلی وی ویکتور Sadovnichiy است. براساس رتبه بندی دانشگاه های جهانی  QS 2018، دارای  رتبه 108 که این بالاترین رتبه موسسه آموزشی روسیه است . دانشگاه ایالتی سنت پترزبورگ و دانشگاه ایالتی مسکو در رقابت دوستانه بر سر عنوان قدیمی ترین دانشگاه روسیه شرکت می کنند. گرچه دانشگاه دولتی مسکو در سال 1755 تأسیس شد، رقیبش در سن پترزبورگ از سال 1819 به عنوان دانشگاه وجود داشته و خود را به عنوان جانشین یک آکادمی که در 24 ژانویه 1724 توسط حکم پیتر بزرگ تاسیس شده است.
نکته: برای ورود به بعضی از دانشگاه های روسیه و تحصیل در روسیه قانون معدل لازم برای تحصیل در روسیه وجود دارد و به همین دلیل شما میتوانید قبل از انتخاب دانشگاه خود به موسسه حقوقی نادیا مراجعه کنید تا برای شما دانشجویان عزیز بهترین و مناسب ترین دانشگاه را انتخاب کنند همچنین لازم به ذکر است که مشاوره های این تیم برای شما نیز به صورت کاملا رایگان بوده و شما میتوانید به راحتی با مشاوران ارتباط برقرار کنید.
دانشگاه نووسیبرسک
شهر نووسیبیرسک در منطقه سیبری از کشور روسیه و با فاصله 3400 کیلومتری از  مسکو  قرار دارد. دانشگاه ایالتی نووسیبیرسک (NSU) یکی از موسسات آموزش عالی عالی روسیه است که در نووسیبیرسک واقع شده است. دانشگاه نووسیبیرسک به عنوان ژنراتور نخبگان علمی در روسیه دارای مشخصات مهمی است، دانشگاهی با رتبه خوب در کنار سیستم جذب دانشجوی شفاف و آزمون های مشخص،شرط لازم و کافی برای ورود به دانشگاه نووسیبیرسک داشتن پایه علمی قوی برای ورود مستقیم در دوره کالج و کسب نتیجه مورد نظر دانشگاه نووسیبیرسک در پادفک خواهد بود. دانشگاه نووسیبیرسک  رشته دندانپزشکی ندارد. پرواز مستقیم از مسکو در این مسیر 3 ساعت و نیم میباشد .