سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب من

 

سایت ویپرزکو با چندین سال سابقه در فروش ویپ های ساب اهم قصد دارد در این مقاله تجربیات مشتریان خود را با شما به اشتراک بگذارد. 

حتما تاکنون افرادی را دیده اید که هنگام ویپینگ بخارهای خیلی بزرگی را تولید می کنند. احتمالا بسیار متعجب شده و از خودتان پرسیده اید که چگونه این کار را می کنند؟ یا ممکن است تاکنون کلمه ی ساب اهم را شنیده باشید ولی هیچ ایده ای در مورد معنای آن نداشته باشید. ویپینگ ساب اهم در واقع به معنای استفاده کردن از یک ویپی است که ویژگی های خاصی دارد و باعث ایجاد بخارهای خیلی بزرگ می شود    .

مزایای ویپینگ ساب اهم چیست؟

بخار بیشتری و متراکم تری نسبت به ویپ های معمولی تولید می کند

بخار گرم تری دارد

اینکه در هر بار کام گرفتن بخار بیشتری ایجاد میکند به این معنی است که بخار بیشتر با نیکوتین بیشتر همراه است که باعث می شود تا ویپینگ رضایت بخش تری را تجربه کنید  .

آیا ویپینگ ساب اهم بی خطر است؟

در ابتدا ویپینگ ساب اهم فقط برای افراد باتجربه ای که از قانون اهم اطلاع داشتند و دانش تکنیکی ساخت و چگونی کار کردن سیگارهای الکترونیکی را داشتند مناسب بود. به دلیل اینکه انتخاب توان و مقاومت نامناسب برای کویل میتواند منجر به رخ دادن اتفاقات خطرناکی شود، ویپینگ ساب اهم باید توسط ویپرهای حرفه ای و با تجربه انجام میگرفت.

اما امروزه ویپینگ ساب اهم به خاطر وجود دستگاه های از پیش تنظیم شده ای که برای ایمنی بیشتر کاربران تولید شده، راحت تر شده است. بعضی از ویپ های ساب اهم باتری هایی دارند که به شما اجازه تنظیم ولتاژ و توان را می دهند و بعضی دیگر به طور کامل از پیش تنظیم شده اند و خیلی ساده و فقط با فشردن دکمه ی فایرینگ تجربه ی ویپینگ را برای شما رقم میزنند. از بهترین ویپ ها با این اتومایزر  برای افراد تازه کار میتوان به Aspire PockeX و Innokin Adopt Kit اشاره کرد.

قبل از خرید اولین ویپ ساب اهم دانستن چه مطالبی لازم است؟

روش های ویپینگ – ویپینگ دهان به ریه (MTL) و ویپینگ مستقیم به ریه (DTL)

ویپینگ ساب اهم در واقع تجربه ی ویپینگ DTL را برای شما فراهم میکند، یعنی در این نوع ویپینگ بخاری که از ویپ خارج می شود مستقیما به داخل ریه های ویپر وارد شده و از آنجا به داخل دهان برگشته و به بیرون انتقال می یابد. 

ویپ های معمولی برای ویپینگ MTL طراحی شده اند، یعنی دقیقا مثل سیگار کشیدن ابتدا بخار را وارد دهانتان می کنید و سپس آن را به ریه هایتان فرو می برید و سپس عینا به صورت عکس تکرار میشود (بخار از ریه به دهان و از دهان به بیرون انتقال می یابد). بنابراین اگر ویپینگ برای شما مقوله ی جدیدی است، بهتر است با ویپ های معمولی شروع به این کار کنید.

این ویپینگ نوعی از ویپینگ است که عادت کردن به آن کمی زمان بر است. اگر در اولین بار استفاده از یک دستگاه ساب اهم کمی سرفه کردید، بهتر است فروبردن بخار به طور مستقیم به ریه هایتان را کمی تمرین کنید و از زیاد نبودن مقدار نیکوتین مورد استفاده تان هم اطمینان حاصل کنید. دریافت نیکوتین در دستگاه های ساب اهم سریعتر است بنابراین لزومی ندارد که از همان مقدار نیکوتین مورد استفاده در ویپ های استانداردتان استفاده کنید.

ویپرزکو با چندین سال سابقه ارائه دهنده ی انواع ویپ های متنوع است .

جهت ثبت سفارش به سایت زیر مراجعه کنید و یا با شماره ها تماس حاصل نمایید.

https://vapersco.org/

021-40220229